Zle na tom sú ver tie duše


193. ZLE NA TOM SÚ ...

1. Zle na tom sú ver tie duše,
v ich srdci sa Boh nemôže
dľa Svojej ľúbosti
osláviť z milosti,
bárs Ho i znajú
v Ňom nádej majú.

2. Ach, povedz mi, čo bráni im,
mať úplné spojenie s Ním?
Neznajú sa stíšiť,
keď Ježiš naplniť
chce Svojou láskou
a blaženosťou.

3. Ich srdce pripravené niet;
nenechalo márnosti, svet.
V dve strany klátené,
nie sú naplnené
olejom svätým,
Pánom bohatým.

4. Ó, srdce, ďalej neváhaj,
bo stratíš svoj sľúbený raj!
Zájde Božia milosť;
ó, aká to žalosť!
Dobre si rozváž,
čo učiniť máš!

5. Upotreb svoje vážne „dnes“!
Milosť Božia zmizne raz, vieš?
Nedaj jej uletieť!
Ó, nezostávaj späť;
spiechaj za Kristom,
pokoj je len v Ňom.

6. On sám duši dá blaženosť;
uspokojí ju večnosť.
Ó, tam už nezhynie!
K srdcu Pán privinie,
dieťa milené,
draho kúpené.

7. Ó, Jezu, tiahni ma, prosím!
Ty vzrastaj; učiň ma menším.
Opanuj ma cele,
na duši i tele.
Ty Si dnes diel môj,
a ja navždy Tvoj!

Нема коментара:

Постави коментар