Slobodne žiť smiem!


236. SLOBODNE ŽIŤ SMIEM!

1. Slobodne žiť smiem! Zbavený špiny!
Kristova krv ma obmyla z viny!
Vyviedol On ma z otrockých pút,
v nich mal som večne zahynúť!
Zbor: Kristus ma vyrval z večitej zhuby,
nebeskou láskou hriešnika ľúbi,
zaplatil draho veľký môj dlh.
Na kríži vylial svätú krv.

2. Poď, kto si ešte pod ťarchou kliatby,
zachrániť všetkých Spasiteľ rád by!
Ku mne poď! Zve ťa láskavý hlas.
Splní Pán sľuby v každý čas.
Zbor: Kristus ma vyrval z večitej zhuby,
nebeskou láskou hriešnika ľúbi,
zaplatil draho veľký môj dlh.
Na kríži vylial svätú krv.


3. Teba zve sám Pán, ó, ľude Boží!
Spasených radosť nech sa ti množí!
Blaženstvá neba dosiahnuť máš
v zásluhách Krista, iste znáš.
Zbor: Kristus ma vyrval z večitej zhuby,
nebeskou láskou hriešnika ľúbi,
zaplatil draho veľký môj dlh.
Na kríži vylial svätú krv.


Нема коментара:

Постави коментар