Konečne mám už základ


233. KONEČNE MÁM UŽ ZÁKLAD

1. Konečne mám už základ
pred veky určený
pre kotvu viery svätej,
pevný, nezmenený.
To rany Ježišove
sú, spásny Jeho kríž.
V nich prostriedok mi daný
k prístupu Bohu blíž.
Zbor: Hľa,! Od večnosti určený
môj základ Kristus je sám;
záchranu, spásu a milosť
v Jeho ja krvi vždy mám!

2. Tá večná milosť Božia,
ktorej viac páru niet,
tá láska bezhraničná
objímajúca svet,
ktorá tak verne čaká,
či príde hriešnik raz,
a keď prišiel a zblúdil,
hľadá ho verne zas.
Zbor: Hľa,! Od večnosti určený
môj základ Kristus je sám;
záchranu, spásu a milosť
v Jeho ja krvi vždy mám!


3. Nie, my nemáme zhynúť;
Boh chce nám pomôcť sám.
Preto Syn Jeho milý,
opustil nebies chrám,
preto zas sa tam vrátil
a prosí diaľ a diaľ,
by žiadneho nestratil
z tých, ktorých Boh Mu dal.
Zbor: Hľa,! Od večnosti určený
môj základ Kristus je sám;
záchranu, spásu a milosť
v Jeho ja krvi vždy mám!


4. Ó, more, doň smrť Krista
hriech sveta norila,
rany zmyla dočista
a navždy zhojila!
Zahynutia večného
pominula žalosť,
bo krv z kríža spásneho
volá: „Milosť, milosť!
Zbor: Hľa,! Od večnosti určený
môj základ Kristus je sám;
záchranu, spásu a milosť
v Jeho ja krvi vždy mám!


5. Na tento základ pevne
s dôverou sa opriem,
kým len kus zeme ešte
pod nohami uzriem.
Chcem myslieť, svedčiť, spievať
o Ňom do sýtosti
tu i raz potom večne
o moci milosti.
Zbor: Hľa,! Od večnosti určený
môj základ Kristus je sám;
záchranu, spásu a milosť
v Jeho ja krvi vždy mám!

Нема коментара:

Постави коментар