Môj Jezu, tak Ťa milujem


246. MÔJ JEZU

1. Môj Jezu, tak Ťa milujem!
Ach, viac než celý svet!
Veď odkedys‘ mi priateľom,
znám mieru vonný kvet.
Zbor: Ach, tak veľmi som nevedel,
jak predobrý si Ty;
ach, neznal som, že Tvoja krv
od hriechu očistí.

2. Aj ľudskej lásky sladkosť znám,
no Tvoja nad ňu je.
Zvuk mena Tvojho v srdci mi
vždy ako pieseň znie.
Zbor: Ach, tak veľmi som nevedel,
jak predobrý si Ty;
ach, neznal som, že Tvoja krv
od hriechu očistí.


3. Tichučko v duši mojej dlieš,
s Tebou lúč radosti.
Ó, nemať Tvojej lásky svit,
zhynul bych v temnosti!
Zbor: Ach, tak veľmi som nevedel,
jak predobrý si Ty;
ach, neznal som, že Tvoja krv
od hriechu očistí.


4. Ó, Jezu drahý, Jezu môj!
Keď už tu u Teba
tak sladko je, čím viac až raz
zriem Ťa v stred krás neba!
Zbor: Ach, tak veľmi som nevedel,
jak predobrý si Ty;
ach, neznal som, že Tvoja krv
od hriechu očistí.




Нема коментара:

Постави коментар