Zástupcu mám v nebi spoľahlivého


120. ZÁSTUPCU MÁM V NEBI

1. Zástupcu mám v nebi spoľahlivého,
Spasiteľa Pána verného;
Sedí po pravici Otca svojeho;
primlúva sa za mňa slabého.
Zbor: „Hriechy moje, On na seba vzal
a život mi večný daroval,
všetky moje veci láskave prevzal,
aby žalobníka odmietal. „

2. Kto na vyvoleného nažaluje?
„Boh je, On ospravedlňuje.„
A kto zmiereného odsúdiť by smel?
„Kristus za hriechy jeho zomrel.„
Zbor: „Hriechy moje, On na seba vzal
a život mi večný daroval,
všetky moje veci láskave prevzal,
aby žalobníka odmietal. „


3. Kto od lásky Krista odlúčiť by smel?
Ten by zahanbenie iste zrel.
No tak viem, že všetky zloby, súženia
neodlúčia od lásky Pána.
Zbor: „Hriechy moje, On na seba vzal
a život mi večný daroval,
všetky moje veci láskave prevzal,
aby žalobníka odmietal. „


4. V tej istote ja veselo zajasám.
Pánovi radostne chválu vzdám.
Česť a sláva Tebe buď. ó Ježiši,
veď ona len Tebe prisluší!
Zbor: „Hriechy moje, On na seba vzal
a život mi večný daroval,
všetky moje veci láskave prevzal,
aby žalobníka odmietal. „



Нема коментара:

Постави коментар