Verím, ó, Pane, že až nastanú


564. VerÍm, Ó, PANE!

1. Verím, ó, Pane, že až nastanú
hodiny skúšky, na mňa sa zhrnú,
vtedy po boku mojom sa zjavíš,
nebezpečenstvo všetko zastavíš,
(: a že vôkol mňa pokoj zavanie, :)
ó, verím, Pane!

2. Verím, ó, Pane, že anjel smrti
srdce zastaví, silu pohltí,
až stánok tela počne ochládať,
až ho uvidíš v tmavý hrob - padať,
(: že duša moja pred Tebou stane, :)
ó, verím, Pane!

3. Verím, ó, Pane, že až strážnych hlas:)
„Ježiš už ide!“ vzbudí verných zas,
že i mne platiť bude, o tom viem;
v ústrety Tebe, Jezu, pobehnem;
(: že ma hneď poznáš v slávnej družine, :)
ó, verím, Pane!

4. Verím, ó, Pane, že mi dovolíš
vrhnúť sa v náruč, ktorú otvoríš,
v nej korisť svoju pevne zavrenú,
odnesieš domov, v ríšu blaženú,
(: kde miesto pre mňa máš prichystané, :)
ó, verím, Pane!

5. V kraji neviny, v meste pokoja,
po ňom túžila vždy duša moja,
tam kde na tróne večne kraľuješ,
mne tiež, Jezu môj, miesto daruješ.
(: Tam srdce moje v Teba, ó, Pane, :)
veriť prestane.

Нема коментара:

Постави коментар