Už nemá vnady pre mňa sveta klam


248. UŽ NEMÁ VNADY

1. Už nemá vnady pre mňa sveta klam,
keď Ježišovu lásku poznávam.
Už prchli všetky hriechy, starosti,
bo Ježiš očistil ma krvou z milosti.
Zbor: Milujem Ježiša, bo ma prv miloval,
na kríži bolesti za mňa Svoj život dal.
Milujem Ježiša, bo ma prv miloval,
za mňa Svoj život dal.

2. Ach, žil som život v hriechu stratený
a ako otrok v putách strápený.
On prišiel spasiť ma, bych nezhynul
a na srdce ma Svoje nežne privinul.
Zbor: Milujem Ježiša, bo ma prv miloval,
na kríži bolesti za mňa Svoj život dal.
Milujem Ježiša, bo ma prv miloval,
za mňa Svoj život dal.


3. Už zmizlo všetko, čo ma ľakalo,
spasenie dávno na mňa čakalo.
Že v Ňom som šťastný, smiem už povedať,
to blaho, pokoj každému On môže dať.
Zbor: Milujem Ježiša, bo ma prv miloval,
na kríži bolesti za mňa Svoj život dal.
Milujem Ježiša, bo ma prv miloval,
za mňa Svoj život dal.




Нема коментара:

Постави коментар