Srdečne buď privítaný


210. SRDEČNE BUĎ PRIVÍTANÝ

1. Srdečne buď privítaný,
drahý Pane Ježišu,
za mňa nesieš ťažké rany,
trpíš bolesť najvyššiu!
Kľakám pod potupný kríž,
nádej zrakmi dvíhaš výš,
v hrozných mukách za mňa zmieraš,
hriešnych duší spásu hľadáš.

2. Uzdrav moju dušu, Pane,
ostňom hriechu ranenú,
k Tebe volať neprestane,
očisti ju zbiedenú.
Zhrešil som, to vyznávam,
Ty máš odpustenie, znám,
bo len obeť krvi Tvojej
lekárstvom je duši mojej.

3. V moju dušu nech sa vpíšu
stopy Tvojich múk a rán,
na ne nech a Tvoju ríšu
neprestajne myslievam;
v nich je srdca môjho hrad,
v nich smiem základ šťastia mať,
nech ten v srdci denne nosím,
o tú milosť aj dnes prosím.

4. Ó, môj drahý Spasiteľu,
k Tebe sa len priviniem,
počuj moju prosbu vrelú,
bez Teba sám zahyniem.
Zo všetkých ma obmy vín,
máš moc, veď si Boží Syn,
zažeň všetky pochybnosti,
navráť pokoj, umlč zlosti.

Нема коментара:

Постави коментар