Pravý domov svoj v nebesiach mám


409. PRAVÝ DOMOV

1. Pravý domov svoj v nebesiach mám,
v ňom už bôľov niet, jatrivých rán,
tam zbor spasených oslavuje
meno Baránka, vyvyšuje!
Zbor: (: V nebesiach, :)
domov pravý svoj v nebesiach mám.
Zem čo dáva? Pútnický stan!
Domov nebeský večný je chrám!

2. Otcov zástupy predišli nás,
s nimi tvárou v tvár stretnem sa raz,
osláv spoločných zaletí tón
z hlbín našich sŕdc pred skvúci trón!
Zbor: (: V nebesiach, :)
domov pravý svoj v nebesiach mám.
Zem čo dáva? Pútnický stan!
Domov nebeský večný je chrám!


3. Musím bojovať, vyhliadať deň
s Tvojím zástupom, kým prídeš preň,
z ruky Baránka, za mňa čo mrel,
s vencom vernosti prijmem svoj diel!
Zbor: (: V nebesiach, :)
domov pravý svoj v nebesiach mám.
Zem čo dáva? Pútnický stan!
Domov nebeský večný je chrám!


4. K Tebe jedinú prosbu chcem vzniesť,
by som, Ježišu, túto mal česť:
V Tvojej blízkosti prebývať smieť,
svojich drahých tiež pri Tebe zrieť!
Zbor: (: V nebesiach, :)
domov pravý svoj v nebesiach mám.
Zem čo dáva? Pútnický stan!
Domov nebeský večný je chrám!




Нема коментара:

Постави коментар