Ó, duša, spievaj a chválu vzdávaj


430. Ó, DUŠA, SPIEVAJ!

1. Ó, duša, spievaj a chválu vzdávaj;
kúpil ťa Ježiš krvou Sebe;
pozbavil zlého, Ducha Svojeho
ku spaseniu On sám dal tebe.
(: Ó, srdce moje, vzdaj Jemu česť,
bo zachovať ťa On mocný je.
Len plesaj stále, nedbaj na žiale,
boj skončí sa hneď už.:)

2. Večnosti kraje, v nich rozkoš zreje,
sú teraz žitia môjho už cieľ.
To mesto Salem uprostred paliem
večne mám dostať, hľa, za podiel.
(: Jak biedne všetko je na zemi
oproti tomu, čo kynie mi!
V ústrety jasám domova krásam!
Čo, až tam spočiniem! :)

3. Len malá chvíľa a dôjdem cieľa,
do preskvúcich tých, ach, raja brán.
Prostý už zlého Priateľa ctného
zriem, ktorý za mňa bol v obeť dán‘
(: Ó, čuj to, nebo i celá zem:
Pri tróne Jeho ja bývať smiem,
kde kynú palmy a znejú žalmy
večne ku Jeho cti. :)



Нема коментара:

Постави коментар