Napred, hore, domov, k mojej otčine


411. NAPRED, HORE, DOMOV!

1. Napred, hore, domov, k mojej otčine
vedie cesta úzka v tejto pustine.
Na zemi niet oddych, nieto pokoja!
Hore mám dedičstvo, tam radosť moja!
Zbor: Napred, len za Pánom,
hore k cieľu tam, domov!
Slávne nebe blízko je už nám!

2. Napred, hore, domov, po ceste tej diaľ,
po nej Pán môj zemou tiež raz putoval,
ticho v žiali, v blahu krok Mu sledujem.
Ach, veď kráča vpred, ta hore, domov, viem!
Zbor: Napred, len za Pánom,
hore k cieľu tam, domov!
Slávne nebe blízko je už nám!


3. Napred, hore, domov letí ducha let,
tiahne srdce túžba v ten otcovský svet.
Veseliť sa chce už v putovania čas
s pokladmi, z nich žiari slávy nebies jas!
Zbor: Napred, len za Pánom,
hore k cieľu tam, domov!
Slávne nebe blízko je už nám!


4. Napred, hore, domov, krok môj vedie znám.
Ó, priatelia, poďte so mnou k cieľu tam,
kde znie Baránkovi večnej slávy hlas,
kde oddych koruny, pokoj čaká nás!
Zbor: Napred, len za Pánom,
hore k cieľu tam, domov!
Slávne nebe blízko je už nám!


Нема коментара:

Постави коментар