Nad horami vysoko


422. NAD HORAMI VYSOKO

1. Nad horami vysoko,
v slávnej otčine,
v slávnej nebies otčine,
žije Ježiš, Ježiš môj,
duše mojej blaho jediné.

2. Milióny anjelov
pred Ním kľakajú,
pred Ním v túžbe kľakajú;
jeden pohľad láskavý
z očí Jeho svätých čakajú.

3. Ach, ten pohľad predrahý,
plný milosti,
plný lásky, milosti
patrí na mňa; vysloviť
neznám hĺbku jeho sladkosti.

4. Zem i nebe v pokore
ležia pri nohách,
ležia Jemu pri nohách.
V ríši pekla strašlivej
meno „Ježiš“ budí hrozný strach.

5. A mne vraví láskave:
„Ty sa nič neboj;
ty sa duša, nič neboj!
Milujem ťa, na veky
ty si moja a Ja celý tvoj!“

6. On je Kráľom všech kráľov,
večnú dostal moc;
Božiu dostal slávu, moc.
Svetlo Jeho svätosti
nevyhasí žiadna hriechu noc.

7. Mne vzdor mojej hriešnosti
ruku podal: “Poď!
Poď ku Mne a za Mnou poď!
V ranách mojich skryješ sa
pred prívalom súdu strašných vôd!“

Нема коментара:

Постави коментар