Milujem Ťa, ó, Pane môj


263. MILUJEM ŤA

1. Milujem ťa, ó, Pane môj,
srdečne ťa milujem!
Však si Ty mňa, ó, Ježišu,
prv miloval, o tom viem.
Za to Ti ja ďakujem
a verne Ti slúžiť chcem.
Ach, Tvoj som ja, Pane milý,
vyučuj ma sám!

2. Však si Ty môj, Pane milý,
tá múdrosť preveliká,
ktorá prevyšuje všetku
múdrosť tohoto sveta.
Ty buď, Pane, vodca môj,
a vždy všade pri mne stoj!
Ach, Tvoj som ja, Pane, milý,
vyučuj ma sám.

3. Kto ma od Teba odlúči?
Kto tú lásku vziať by smel
mne šťastnému z hriešnych ľudí,
keby ma i zabiť chcel?
Ty si, Pane, vždy so mnou,
a nedáš ma žiadnemu.
Ach, Tvoj som ja, Pane milý,
ochráň si ma sám!

4. Nech sa búri svet mizerný;
pravda Božia obstojí,
a ja sa jej držať budem;
duša má sa nebojí.
Môj Ježiš ma posilní
a všetkému naučí.
Ach, Tvoj som ja, Pane milý,
voď si ma Ty sám!

Нема коментара:

Постави коментар