Čo môj Boh chce, nech sa stane


576. ČO MÔJ BOH CHCE

1. Čo môj Boh chce, nech sa stane,
Jeho vôľa svätá je.
On dá tomu pomoc pravú,
kto v Ňom zložil dúfanie.
Pán aj z núdze pomôcť môže
a trest z lásky dáva len.
V Neho dúfam, nezúfam si,
On je so mnou deň čo deň.

2. V Ňom je potešenie moje,
život môj i nádeje.
Ako On chce, nech tak činí,
krivda sa mi nedeje.
Jeho Slovo - pravda istá,
prečo sa mám strachovať?
O svojich sa On vždy stará,
od zlého ich zachová.

3. Preto vďačne opustím svet,
k svojmu Bohu zaletím,
keď to bude Jeho vôľa;
veď tam budem večne s Ním.
Moja duša pôjde k Nemu,
keď sa s telom rozlúči.
Pokoj večný čaká na ňu
v Jeho svätej náruči.

4. Zatiaľ len to jedno žiadam:
Prosím na mňa pohliadni,
keď ma k zrade satan zvádza,
nedaj zhynúť v zúfaní.
Bráň ma, silu k víťazstvu daj,
Ty si najmocnejší Pán!
Tým, čo v Teba nádej majú,
pomoc kynie z Tvojich rán.

Нема коментара:

Постави коментар