Až ja prídem k Tebe, Pane Ježiši


418. AŽ JA PRÍDEM K TEBE!

1. Až ja prídem k Tebe, Pane Ježiši,
pokloniť sa vrúcne duch si uspieši.
Tam pri nohách Tvojich tíško čakať chcem,
kým tvár neobrátiš, kým jej krásu zriem.

2. Až ja prídem k Pánu, Pánu Ježiši,
On mňa neodstrčí, On mňa vyslyší.
On, Baránok Boží, zomrel za hriech môj;
On ďalej opatrí, dodrží sľub Svoj.

3. Až ja prídem k Pánu, Pánu Ježiši,
On bolesti moje všetky utíši.
Miloval ma dávno, prv než som Ho znal;
jak by zaprel teraz, čo sám v dušu dal?

4. Nie som síce hodný, bárs aj z diaľky len,
zrieť Ťa tam, kde v sláve anjelmi si cten‘!
Ale Ty i v smrti Pán si života,
a nad všetko väčšia Tvoja dobrota.

5. Ó, aký to bude zmilovania div,
že i prvý z hriešnych s Tebou bude živ!
Doba večných vekov nie je dlhá dosť,
osláviť tej lásky moc a velikosť.

Нема коментара:

Постави коментар