Ach, pamätám, tak veľmi často


515. ACH, PAMÄTÁM

1. Ach, pamätám, tak veľmi často v detstve svojom som
povrchne myslieval na milú matku a na dom.
A teraz, keď je mŕtva, o nej často rozmýšľam.
ó, Pane, povedz jej, že prídem tam!
Zbor: Ó, mama, vďačný som
ja tvojim modlitbám,
že túto nádej ja už v srdci mám:
že i ja prídem tam,
v ten krásny Boží chrám,
čakaj ma mama, aj ja prídem tam!

2. Tak ako márnotratný syn som od nej odišiel,
mama tak horko plakala, na to som nemyslel.
Vo dne i v noci prosila, by ma Boh chránil sám,
ó, Pane, povedz jej, že prídem tam!
Zbor: Ó, mama, vďačný som
ja tvojim modlitbám,
že túto nádej ja už v srdci mám:
že i ja prídem tam,
v ten krásny Boží chrám,
čakaj ma mama, aj ja prídem tam!


3. Tu prišla zvesť: „Bez meškania, by domov prišiel som!“
je to jej žiadosť posledná tu v dome pozemskom.
V smrteľných chvíľach prosila: „Bohu sa oddaj sám!“
Ó, Pane, povedz jej, že Ťa už znám!
Zbor: Ó, mama, vďačný som
ja tvojim modlitbám,
že túto nádej ja už v srdci mám:
že i ja prídem tam,
v ten krásny Boží chrám,
čakaj ma mama, aj ja prídem tam!


Нема коментара:

Постави коментар