V hlbokej norím sa pokore


228. V HLBOKEJ NORÍM SA POKORE

1. V hlbokej norím sa pokore
do mora Božej milosti
a zvestiam pokoja načúvam,
ktoré dá hlásať z výsosti.
Zbor: Hriech môj vzniesol Pán na kríž,
krv Jeho ma obmyla.
Vôľu svoju Bohu som dal,
Ježišovi dôverujem.

2. Cez roky márne som bojoval
a stonal v hriechu bolestiach.
No, keď som sa Bohu prenechal,
tu svitol pokoj, zmizol strach.
Zbor: Hriech môj vzniesol Pán na kríž,
krv Jeho ma obmyla.
Vôľu svoju Bohu som dal,
Ježišovi dôverujem.


3. Rúk Jeho dotyk je sotva znať,
tak nežný „Zdrav‘ buď“ povraví.
Zachytil som lem presvätých šiat,
a s ním síl prameň jasavý.
Zbor: Hriech môj vzniesol Pán na kríž,
krv Jeho ma obmyla.
Vôľu svoju Bohu som dal,
Ježišovi dôverujem.


4. Kňaz pokoja tak blízko mi je,
ľúbezne svieti Jeho tvár.
Ó, čuj hlas svätý, jak sladko znie:
„Ja pokoj dám ti, blaha žiar.“
Zbor: Hriech môj vzniesol Pán na kríž,
krv Jeho ma obmyla.
Vôľu svoju Bohu som dal,
Ježišovi dôverujem.


Нема коментара:

Постави коментар