Ty vzácna sloboda!


113. TY VZÁCNA SLOBODA!

1. Ty vzácna sloboda,
Ježišom získaná,
(: Jeho nezdržala :)
temná hrobu brána,
ktorému smrť, peklo
museli sa poddať:
(: Ty i mňa biedneho :)
mocne im chceš vyrvať.
Ó, poď za Ježišom
srdcom roztúženým,
(: On čaká; dnes, teraz, :)
môžeš byť spasený.

2. Ach, dávno, dávno už
prial som si lepším byť,
(: chcel som sám reťaze :)
hriechu ťažké zložiť,
chcel putá pretrhať,
ale sa nedali!
(: Tak plynul mi život :)
v pokleskoch a v žiali.
Ó, poď za Ježišom
srdcom roztúženým,
(: pros, dnes už môžeš byť :)
voľný a spasený!

3. Nuž, slobody žiara
svitá mi; vidím krv!.
(: Verím, viem, že ona :)
ukrotí Boží hnev.
Všetky viny zmyjú
krvavé vlny jej.
(: Tak neváham ďalej :)
vnoriť srdce do nej!
Ó, poď za Ježišom
srdcom roztúženým;
(: dnes, teraz staneš sa :)
voľný a spasený!

4. Ó, blažený mieru,
konečne si mojím!
(: V krvi Baránkovej, :)
tam si ťa prisvojím.
Veď do mora lásky
večnej som sa hodil,
(: a tam, tam ma Ježiš :)
mocne vyslobodil.
Ó, idem za Tebou
srdcom roztúženým,
(: veď znám, že milosťou :)
som voľný a spasený!



Нема коментара:

Постави коментар