Ty si to svetlo Bohom dané


12. TY SI TO SVETLO

1. Ty si to svetlo Bohom dané,
slovo je Tvoje prejasné
a kto ku Tebe priľnul, Pane,
ožiaria ho zvesti spásne.
Ty, Božie svetlo, prosím Ťa,
sám osvieť ma, ach osvieť ma.

2. Ty si múdrosť a moc prepevná,
uholný kameň na stavbe
sila k dobrému skutku daná,
my chceme stavať na Tebe.
Víťazu mocný, prosím Ťa,
Ty svojou silou naplň ma.

3. Ty si tá láska, čo raz niesla
ťažký dlh sveta hriešneho,
na kríži tam pribitá bola,
zomrela raz za každého.
Hrdina lásky, prosím Ťa,
Ty svojou láskou zapáľ má!

4. Si prameň života večného,
Boh v milosti zjavil Ťa nám.
Kto Teba má, už viac pre neho
hriech ani smrť moci nemá.
Prameňu žitia, prosím Ťa,
Ty svojím Duchom obživ ma.

5. Ty si krásou, dokonalosťou,
kde obraz Boží vidíme
láskou Tvojou a tiež milosťou
Ducha Tvojho my si ctíme.
Ty odblesk Boha, prosím Ťa,
sám lícom svojím prežiar ma.



Нема коментара:

Постави коментар