Tie staré zvesti


317. TIE STARÉ ZVESTI

1. Tie staré, staré zvesti
rozprávajte všetkým,
o Pánovi a šťastí,
čo svetu prišlo s Ním.
K tomu slová zvláštne nie,
jak deťom prosto len,
nech ďalej hlása, kto vie,
že láska Pán je ten.
Zbor: Tie staré, staré zvesti
niesť ďalej chcem to diaľ,
o spasení a šťastí
čo v Kristu Boh nám dal! Amen.

2. Len smelo každým slovom,
o svätých veciach tých,
o vykúpení Božom,
o lieku pre hriešnych.
Nie len raz, no vždy znovu
chcem počuť zvesti tie,
nech sú slovo ku slovu
do srdca mi vryté!
Zbor: Tie staré, staré zvesti
niesť ďalej chcem to diaľ,
o spasení a šťastí
čo v Kristu Boh nám dal! Amen.


3. Nežne zvestuj, bez zloby
a dôraz daj slovám,
som človek plný mdloby,
mňa spasiť prišiel Pán.
Vrav mi to bez prestania,
žes‘ hriechy prišiel zmyť,
ak chceš Ty v dobách lkania
mne Tešiteľom byť.

4. Zdeľuj mi staré zvesti,
keď bude sa ti zdať,
že sveta klam na scestie
mňa bude chcieť zvádzať.
Keď márnosť sveta,
sláva mňa vábi z pravdy ciest,
nech znieť mi neprestáva
tá stará, stará zvesť!



Нема коментара:

Постави коментар