Tebe dôverujem, Jezu


377. TEBE DÔVERUJEM!

1. Tebe dôverujem, Jezu,
Tebe dôverujem len!
V Tebe milosti je plnosť,
šťastným som deň čo deň!
Zbor: Tebe dôverujem, Jezu,
Ty môj predivný, nádherný Spasiteľ!
Ach, Tebe, dôverujem, Jezu,
a v Slova Tvojho moc.

2. Veď Ty aj mne si odpustil;
všetok hriech vymazal môj.
Dôverujem v Tvoju pravdu
a v lásky dôkaz Tvoj.
Zbor: Tebe dôverujem, Jezu,
Ty môj predivný, nádherný Spasiteľ!
Ach, Tebe, dôverujem, Jezu,
a v Slova Tvojho moc.


3. Ty ma, Pane, chceš vyprostiť
z hriechu, odňať jemu moc.
Len v Tvoju krv dôverujem
že zbieli srdca noc.
Zbor: Tebe dôverujem, Jezu,
Ty môj predivný, nádherný Spasiteľ!
Ach, Tebe, dôverujem, Jezu,
a v Slova Tvojho moc.


4. Svoju ovečku chce vodiť
verných očí Tvojich zrak.
Vedeniu ja Tvojmu verím;
nezblúdim všelijak.
Zbor: Tebe dôverujem, Jezu,
Ty môj predivný, nádherný Spasiteľ!
Ach, Tebe, dôverujem, Jezu,
a v Slova Tvojho moc.


5. Pane, chceš sa o mňa starať,
ťarchy moje nosiť sám!
Riadeniu ja Tvojmu verím;
veď Ty mňa ľúbiš, znám!
Zbor: Tebe dôverujem, Jezu,
Ty môj predivný, nádherný Spasiteľ!
Ach, Tebe, dôverujem, Jezu,
a v Slova Tvojho moc.


6. Viem, že chceš mi pevnosť popriať,
verne svedčiť o Tebe;
verím v silu Tvoju skrytú,
a cítim ju v sebe.
Zbor: Tebe dôverujem, Jezu,
Ty môj predivný, nádherný Spasiteľ!
Ach, Tebe, dôverujem, Jezu,
a v Slova Tvojho moc.


7. Verím, Ty nedáš mi odísť
naspäť ni na hodinu.
Dôverujem Ti vo všetkom
pre každú menšinu.
Zbor: Tebe dôverujem, Jezu,
Ty môj predivný, nádherný Spasiteľ!
Ach, Tebe, dôverujem, Jezu,
a v Slova Tvojho moc.



Нема коментара:

Постави коментар