Tak je dobre, Spasiteľu


333. TAK JE DOBRE

1. Tak je dobre, Spasiteľu,
v službe Tvojej stáť,
večnú obeť z hlbín srdca
Tebe prinášať.
Zbor: Vezmi, Pane, i môj život,
nech je celý Tvoj!
V nekonečnej láske svojej
pomôž vyhrať boj!

2. Aby som Ti, Pane, patril,
Tys‘ ma vykúpil.
Chcem žiť podľa Tvojej vôle,
daj mi k tomu síl!
Zbor: Vezmi, Pane, i môj život,
nech je celý Tvoj!
V nekonečnej láske svojej
pomôž vyhrať boj!


3. Ako verný sluha, Pane,
chcem Ti v službe stáť.
Vodca môj, chcem za Tebou ísť,
teba poslúchať.
Zbor: Vezmi, Pane, i môj život,
nech je celý Tvoj!
V nekonečnej láske svojej
pomôž vyhrať boj!


4. Práca, boje, utrpenia.
Prečo mať z nich strach?
V Kristovi je moja nádej,
poklad v nebesiach.
Zbor: Vezmi, Pane, i môj život,
nech je celý Tvoj!
V nekonečnej láske svojej
pomôž vyhrať boj!


Нема коментара:

Постави коментар