Spasiteľu môj milý


90. SPASITEĽU MÔJ MILÝ

1. Spasiteľu môj milý,
pre mňa si na nebi
opustil otcovský dom
krásny a velebný.
Zbor: Ty pre mňa si
golgatský kríž prijal.
mňa s‘ vykúpil
ó duša, Jeho chváľ!

2. Spasiteľu môj milý,
v jasliach si sa zrodil,
stal si sa vodcom slepých
a pre hriešnych si žil.
Zbor: Ty pre mňa si
golgatský kríž prijal.
mňa s‘ vykúpil
ó duša, Jeho chváľ!


3. Spasiteľu môj milý,
zajatý som Tebou,
hriešnik som vykúpený
Tvojou drahou krvou.
Zbor: Ty pre mňa si
golgatský kríž prijal.
mňa s‘ vykúpil
ó duša, Jeho chváľ!


4. Pre Teba, Pane milý,
chcem všetko venovať,
život, majetok, sily,
len Tebe v obeť dať.
Zbor: Ty pre mňa si
golgatský kríž prijal.
mňa s‘ vykúpil
ó duša, Jeho chváľ!


5. Slúžiť Ti budem smele
vôľou, umom, srdcom,
predivnú Tvoju lásku
rozširovať svetom.
Zbor: Ty pre mňa si
golgatský kríž prijal.
mňa s‘ vykúpil
ó duša, Jeho chváľ!


6. V Tebe byť vždy ukrytý
žiadam si, Pane môj,
bo Tebe prináležím,
som cele, večne Tvoj!
Zbor: Ty pre mňa si
golgatský kríž prijal.
mňa s‘ vykúpil
ó duša, Jeho chváľ!



Нема коментара:

Постави коментар