Som vykúpený, to je pravda istá


225. SOM VYKÚPENÝ

1. Som vykúpený, to je pravda istá,
nie zlatom ni striebrom, ach, nie, znám,
ale drahou krvou Ježiša Krista,
blažený radostne to vyznám.
Zbor: Draho som kúpený,
nie zlatom, to je pravda istá,
alé drahou krvou Ježiša Krista,
blažený radostne to vyznám.

2. Som vykúpený, bez zásluh, milosťou,
hriechy sú zhladené, zmizol strach;
za to chcem Kristu slúžiť už s radosťou,
ó, to je Ním darovaná slasť.
Zbor: Draho som kúpený,
nie zlatom, to je pravda istá,
alé drahou krvou Ježiša Krista,
blažený radostne to vyznám.


3. Som vykúpený, Písmo svedčí o tom,
satanu slúžiť viac nemusím,
bo Kristus zaplatil svojím životom,
bremä hriechu viacej nenosím.
Zbor: Draho som kúpený,
nie zlatom, to je pravda istá,
alé drahou krvou Ježiša Krista,
blažený radostne to vyznám.


4. Som vykúpený, Duch svedčí mi o tom,
ktorého mi na závdavok dal;
že by slúžil Jemu celým životom,
a v súžení nepochyboval.
Zbor: Draho som kúpený,
nie zlatom, to je pravda istá,
alé drahou krvou Ježiša Krista,
blažený radostne to vyznám.




Нема коментара:

Постави коментар