S Ježišom umierať, na kríži byť


446. S JEŽIŠOM UMIERAŤ

1. S Ježišom umierať, na kríži byť
s Ježišom, Jemu len na zemi žiť,
na Neho čakať vždy, stoj to čo stoj
chvíľka za chvíľkou: v tom šťastia je zdroj!
Zbor: Chvíľka za chvíľkou v Ňom ja pokoj mám!
Moc žitia Svojho tu dáva mi sám.
Na Neho chcem čakať, stoj to čo stoj!
Chvíľka za chvíľkou, ó, Pane, som Tvoj!

2. Pokušenie moje zapudí On;
vie o strastiach, bojoch, počuje ston.
Ťarchu mi odníma i zlú starosť.
Chvíľka za chvíľkou je v Ňom sily dosť.
Zbor: Chvíľka za chvíľkou v Ňom ja pokoj mám!
Moc žitia Svojho tu dáva mi sám.
Na Neho chcem čakať, stoj to čo stoj!
Chvíľka za chvíľkou, ó, Pane, som Tvoj!


3. Niet sĺz, niet bolestí, ktorých nezná;
choroby niet, v ktorej liek by nedal.
Nebezpečenstvo vždy odstráni sám;
chvíľka za chvíľkou v Ňom záštitu mám.
Zbor: Chvíľka za chvíľkou v Ňom ja pokoj mám!
Moc žitia Svojho tu dáva mi sám.
Na Neho chcem čakať, stoj to čo stoj!
Chvíľka za chvíľkou, ó, Pane, som Tvoj!


4. On srdcu otvára pokoja zdroj;
starosti, boje, žiaľ zdieľa On môj.
Svoj život zložil som k Jeho nohám;
chvíľka za chvíľkou sa Jemu viesť dám!
Zbor: Chvíľka za chvíľkou v Ňom ja pokoj mám!
Moc žitia Svojho tu dáva mi sám.
Na Neho chcem čakať, stoj to čo stoj!
Chvíľka za chvíľkou, ó, Pane, som Tvoj!



Нема коментара:

Постави коментар