Pane, prúdmi požehnania


148. PANE, PRÚDMI POŽEHNANIA

1. Pane, prúdmi požehnania
meníš mŕtve púšte v raj.
V množstve svojho zľutovania
mňa tiež prosím požehnaj.
(: Požehnaj, :) mňa tiež, Pane požehnaj!

2. Neobchádzaj svoje dieťa,
k jeho úzkostiam sa znaj!
Biedne je, však miluje ťa,
volá: Otče, požehnaj!
(: Požehnaj, :) i mňa, Otče, požehnaj!

3. Pane, v Duchu Tvojom vanú
živé vetry z nebies hôr.
Hladnej duši zošli mannu,
mocne ku mne prehovor!
(: Prehovor, :) mocne ku mne prehovor!

4. Bože večný, nepremenná
Tvoja láska žiari v noc.
Trstina, hľa, nalomená,
prosím, dokáž pri mne moc!
(: Dokáž moc, :) dokáž pri mne svoju moc!

5. K svojmu boku, Spasiteľu,
úzko primknúť sa mi daj,
vyslyš moju prosbu vrelú,
k službe si ma povolaj!
(: Povolaj, :) i mňa k službe povolaj!



Нема коментара:

Постави коментар