Pane, ja Ti dôverujem


379. PANE, JA TI DÔVERUJEM

1. Pane, ja Ti dôverujem,
Kráľu slávy, Ježiši;
v Tebe srdce roztúžené
docela sa utíši.
Zbor: S kým Ty kráčaš,
blažený je žitia jeho každý rok.
Poď i so mnou; ja bez
Teba nechcem spraviť ani krok.

2. Pane, ja Ti dôverujem,
dôverujem každý deň;
milosť Tvoja prežiaruje
noc bolesti, žiaľu tieň.
Zbor: S kým Ty kráčaš,
blažený je žitia jeho každý rok.
Poď i so mnou; ja bez
Teba nechcem spraviť ani krok.


3. Pane, ja Ti dôverujem,
dôverujem v radosti.
Verím, že mi nedáš padnúť
v siete klamnej márnosti.
Zbor: S kým Ty kráčaš,
blažený je žitia jeho každý rok.
Poď i so mnou; ja bez
Teba nechcem spraviť ani krok.


4. Pane, ja Ti dôverujem,
dôverujem Tebe len;
s Tebou práce chcem začínať,
s Tebou ponoriť sa v sen.
Zbor: S kým Ty kráčaš,
blažený je žitia jeho každý rok.
Poď i so mnou; ja bez
Teba nechcem spraviť ani krok.


5. Tys‘ ma slávne vyslobodil
z krutej moci satana;
krvou Tvojou na veky je
vina moja zmazaná.
Zbor: S kým Ty kráčaš,
blažený je žitia jeho každý rok.
Poď i so mnou; ja bez
Teba nechcem spraviť ani krok.


6. Ó, Ty viac mi nedovolíš
znovu klesnúť v hriechu noc!
Všetky ohne, pokušenia
zhasí lásky Tvojej moc.
Zbor: S kým Ty kráčaš,
blažený je žitia jeho každý rok.
Poď i so mnou; ja bez
Teba nechcem spraviť ani krok.


7. Pane, ja Ti dôverujem,
dôverujem v každý čas;
len ma preveď v ríšu slávy,
tam, kde znie Tvoj sladký hlas.
Zbor: Ó, tam v kruhu oslávencov,
ktorý rád mi uverí,
vyznám s plesom, že vždy hodný
bol Si mojej dôvery.

Нема коментара:

Постави коментар