Pán Boh je láska


33. PÁN BOH JE LÁSKA!

1. Pán Boh je láska,
dal nás vykúpiť.
Pán Boh je láska,
ľúbi i mňa.
Zbor: Tak volám ešte raz:
(: Pán Boh je láska :)
ľúbi i mňa!

2. Ležal som v putách
hriechu strašného,
v putách, a nijak
nemohol von.
Zbor: Tak volám ešte raz:
(: Pán Boh je láska :)
ľúbi i mňa!


3. On Spasiteľa,
Ježiša poslal,
aby ma navždy
uvoľnil z nich.
Zbor: Tak volám ešte raz:
(: Pán Boh je láska :)
ľúbi i mňa!

4. On dal ma pozvať
slovom milosti;
On Duchom Svätým
pozvať ma dal.
Zbor: Tak volám ešte raz:
(: Pán Boh je láska :)
ľúbi i mňa!

5. Ó, lásko svätá,
Ty liečiš bolesť.
Ó, lásko večná.
Ty tešíš žiaľ.
Zbor: Tak volám ešte raz:
(: Pán Boh je láska :)
ľúbi i mňa!

6. Teba chcem chváliť,
Teba velebiť,
Tebe česť vzdávať,
kým žijem len.
Zbor: Tak volám ešte raz:
(: Pán Boh je láska :)
ľúbi i mňa!



Нема коментара:

Постави коментар