Otče, túžby mojej let


288. OTČE, TÚŽBY MOJEJ LET

1. Otče, túžby mojej let
nesie sa len v tam ten svet,
kde pri nohách Tvojich, znám,
miesto k odpočinku mám.
Otče, Otče!
Verím, že ma miluješ,
pre Ježiša, Jeho krv,
nebe aj mne sľubuješ.

2. Pane, ó, veď Ty ma sám,
nech na ceste neklesám.
V Tvoju vedie ona ríš.
Ty Si môj Boh, môj Ježiš.
Jezu, Jezu,
Spasiteľu, veď ma sám,
každým krokom Bohu blíž,
každým krokom k nebesiam.

3. Duchu Svätý, Bože môj,
života a sily zdroj,
Tebe srdce prinášam,
zaujmi ho Pane sám.
Svätý, Svätý,
silný, verný Bože môj,
rozlej lásky Svojej prúd
v ňom a stavaj chrám si Svoj.

4. S vierou Ti ho prinášam.
že je slabé, hriešne, znám;
k víťazstvu v ňom sily niet
premôcť pokušenia svet.
Predsa verím,
že mi sľub Svoj dodržíš
a dokážeš slávne raz,
že žil vo mne Pán Ježiš.

Нема коментара:

Постави коментар