Ó, keby som aj tisíc úst mal


5. Ó, KEBY SOM MAL

1. Ó, keby som aj tisíc úst mal
a v nich aj tisíc jazykov,
by Pánovi som žalmy spieval
a po celý deň nezmĺkol,
by chválil som Ho z všetkých síl,
(: môj spev by predsa nestačil! :)

2. Vy, zmysly moje, vstaňte k chvále,
i vy tiež hviezdne nebesá,
a všetko živé, veľké, malé
nech na oslavu zaplesá!
Veď celá naša šíra zem
(: je zázrak lásky Jeho len. :)

3. Buď vďaka, žes‘ dal, Otče milý,
mi svojho Syna, Ducha dar,
i rozum, zdravie, jaré sily,
i blaho, úspech, v práci zdar,
i za to, že môj hriech a žiaľ
(: si v láske znášať neprestal. :)

4. Chcem spievať Tvojej o milosti,
kým žijem len tu na zemi,
a planých žalôb chcem byť prostý,
kým srdce v hrudi bije mi.
Keď dochádzať mi bude dych,
(: nech chváli Ťa môj bôľny vzdych! :)

5. Ach, odpusť mi môj chatrný hlas,
no Ty mu budeš rozumieť,
tam s anjelmi kde zaspievam raz,
Ti iste plnšie bude znieť.
Tam s miliónmi v preteky
(: Ti spievať budem na veky. :)


hudba: Ján Rosa
text: Johann Mentzer
preklad: Ľudovít Fazekaš



Нема коментара:

Постави коментар