Ó, Jezu, ja túžim


286. Ó, JEZU, JA TÚŽIM

1. Ó, Jezu, ja túžim byť svätý, čistý!
Zaujmi trón v srdci, tým ma uisti.
Strieskaj všetky modly, stíš žiaľ môj i strach;
ó, zmy ma dnes v krvi belšie ako sneh!
Zbor: (: Belšie ako sneh, :)
ó, zmy ma dnes v krvi belšie, ako sneh.

2. Ó, Jezu, zla viacej vo mne nenechaj,
skonči dielo cele, blaho to mi daj,
bych Tvoj obraz v sebe odtlačený zrel
a umytý krvou ako sneh sa skvel.
Zbor: (: Belšie ako sneh, :)
ó, zmy ma dnes v krvi belšie, ako sneh.


3. Ó, Jezu, ja v obeť Tebe prinášam
svoj život a všetko, čo som lebo mám.
Ach, poď, požehnaj mi tam na výsostiach
a umy ma v krvi belšie, ako sneh!
Zbor: (: Belšie ako sneh, :)
ó, zmy ma dnes v krvi belšie, ako sneh.


4. Ó, Jezu, ja s túžbou Teba vyzerám!
Poď rýchle, obnov ma a posväť ma sám!
Ty nechceš, sklamaním aby dakto mrel,
tak zmy ma dnes v krvi, bych nad sneh sa skvel!
Zbor: (: Belšie ako sneh, :)
ó, zmy ma dnes v krvi belšie, ako sneh.


5. Ó, Jezu, ja beriem za slovo Teba.
„Buď čistý!“ povedals‘ mi Vládca neba!
Srdce moje stíchlo, zmizol všetok strach;
umyté už v krvi je belšie nad sneh.
Zbor: (: Belšie ako sneh, :)
ó, zmy ma dnes v krvi belšie, ako sneh.


Нема коментара:

Постави коментар