Ó, jak mňa blaží


30. Ó, JAK MŇA BLAŽÍ

1. Ó, jak mňa blaží tá rozkošná zvesť,
Boh že mi Otcom je, chvála Mu, česť!
Ó jak to slovo mnou už pohýna:
Ježiš, Syn Boží, On miluje mňa.
Zbor: Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, miluje mňa!
Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, mňa, mňa.

2. On padlého z prachu smrti zdvihol,
keď tonul v hriechu a biedne hynul.
Teraz už neminie noci a dňa,
bych počul: že Ježiš miluje mňa.
Zbor: Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, miluje mňa!
Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, mňa, mňa.


3. Slávu, čo u Otca len On mať smel,
opustil znížiac sa trpel a mrel.
Vyrval, čo uchvatla pravica ľstná,
preto viem, že Ježiš miluje mňa.
Zbor: Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, miluje mňa!
Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, mňa, mňa.

4. Preto som šťastný, veselo idem,
v Pánu mám radosť, tú nemôž dať zem.
Bárs aj štve a zúri hnev satana,
márne všetko, Ježiš miluje mňa.
Zbor: Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, miluje mňa!
Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, mňa, mňa.

5. A keď sa spýtajú, skade to viem,
ja ku cti Pánovej rád odpoviem:
Duch Jeho stále, za noci i dňa,
šepká mi: že Ježiš miluje mňa.
Zbor: Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, miluje mňa!
Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, mňa, mňa.

6. A teraz najmilšia je mi Tá zvesť,
cez hory, doly bych rád ju chcel niesť.
Až by sa pri mnohých stala zmena
a jasali: Ježiš miluje mňa.
Zbor: Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, miluje mňa!
Počujte: Ježiš miluje mňa,
miluje mňa, mňa, mňa.




Нема коментара:

Постави коментар