Ó, aké blaho dušu mi plní


276. Ó, AKÉ BLAHO!

1. Ó, aké blaho dušu mi plní
a aká radosť srdcom sa vlní,
v náručí Pána ticho keď dliem
a v Jeho oči hľadieť smiem.
Zbor: Tie Jeho oči! Láska z nich žiari,
jediný pohľad zaženie z tvári
mne všetok tieň a starosti mrak;
niečo z tej žiare prejde v môj zrak.

2. Mladosti rozkoš rýchle sa ruší,
ako kvet, keď ho letná páľ suší.
Všetko má žitia i smrti deň,
večne je živý Ježiš len.
Zbor: Tie Jeho oči! Láska z nich žiari,
jediný pohľad zaženie z tvári
mne všetok tieň a starosti mrak;
niečo z tej žiare prejde v môj zrak.


3. Priateľov láska krátko trváva,
a každé šťastie koniec tiež máva
a každé svetlo vrhá svoj tieň;
vždy jasno svieti Ježiš len!
Zbor: Tie Jeho oči! Láska z nich žiari,
jediný pohľad zaženie z tvári
mne všetok tieň a starosti mrak;
niečo z tej žiare prejde v môj zrak.


4. I moje telo ku hrobu speje.
Nech! Keď len náruč Pána ma hreje.
Na Jeho prsiach sladko je mrieť;
tak novým zrakom v tvár Mu zrieť.
Zbor: Tie Jeho oči! Láska z nich žiari,
jediný pohľad zaženie z tvári
mne všetok tieň a starosti mrak;
niečo z tej žiare prejde v môj zrak.


Нема коментара:

Постави коментар