Našiel si ma, Pastieru


254. NAŠIEL SI MA, PASTIERU

1. Našiel si ma, Pastieru
našiel si, mám pokoj,
prestalo už blúdenie,
prestal i srdca boj.
Vrelou láskou ma ľúbil,
tá ma najviac teší,
vernosť večnú si sľúbil,
nikto ju nezruší.
Zbor: Za to Ťa ja, ó Pane,
nad všetko milujem,
srdce, lásku, schopnosti,
všetko Ti darujem.
Vezmi tedy, čo dávam,
obete vďačnosti,
nechže sú Ti príjemné
a sú ku radosti.

2. Čo ti viac dať, Ježišu;
väčší poklad nemám,
keď Ti srdce aj dušu
cele navždy oddám.
Nepohrdneš mnou, Pane,
iste v žiadne časy,
bárs je mnoho pri Tebe
k okúzleniu krásy.
Zbor: Za to Ťa ja, ó Pane,
nad všetko milujem,
srdce, lásku, schopnosti,
všetko Ti darujem.
Vezmi tedy, čo dávam,
obete vďačnosti,
nechže sú Ti príjemné
a sú ku radosti.


3. Nechcem viacej, ó Pane,
ja mám už na tom dosť,
Teba mať, večná krása,
plní srdce radosť.
Ó, Ty rozkošná láska,
srdca mojeho chrám,
pre Teba pozemského
rád sa všetkého vzdám.
Zbor: Za to Ťa ja, ó Pane,
nad všetko milujem,
srdce, lásku, schopnosti,
všetko Ti darujem.
Vezmi tedy, čo dávam,
obete vďačnosti,
nechže sú Ti príjemné
a sú ku radosti.




Нема коментара:

Постави коментар