Na hore Olivetskej


92. NA HORE OLIVETSKEJ

1. Na hore Olivetskej,
v tej najstrašnejšej noci,
modlil som sa a potil
krvavo ja za teba.
Zbor: (:: Beda, kto zná, ::)
(: či ty aj len kedy :)
(: spomenieš si na mňa. :)

2. Súc - čo kráľ posmievaný,
hanebne opľuvaný,
tŕním korunovaný,
myslel som vždy na teba.
Zbor: (:: Beda, kto zná, ::)
(: či ty aj len kedy :)
(: spomenieš si na mňa. :)


3. Ku krížu tam pribitý,
klince mám v nohách, v dlani,
v more múk pohrúžený
skonával som za teba.
Zbor: (:: Beda, kto zná, ::)
(: či ty aj len kedy :)
(: spomenieš si na mňa. :)


4. Z lásky bezmerne vrelej,
bez váhania každého
v obeť seba samého
cele dal som za teba.
Zbor: (:: Beda, kto zná, ::)
(: či ty aj len kedy :)
(: spomenieš si na mňa. :)


5. Keď myslel som i v smrti,
čím viacej teraz myslím,
keď ako víťaz trónim
v nebesiach, vždy na teba.
Zbor: (:: Beda, kto zná, ::)
(: či ty aj len kedy :)
(: spomenieš si na mňa. :)



Нема коментара:

Постави коментар