Na cestách života kamenistých


327. NA CESTÁCH ŽIVOTA

1. Na cestách života kamenistých
veľa je smútku a bied.
Prinášaj slnka žiar do ríše tmy,
plačúcich k radosti veď!
Zbor: Skrze mňa žehnaj, skrze mňa žehnaj!
Cez život môj Teba nech zrieť.
Skrze mňa žehnaj, prosím Ťa, dnes,
skrze mňa požehnaj niekoho dnes.

2. O láske Kristovej rozhlasuj zvesť,
odpustiť že moc má On.
Druhí Mu uveria dokazuj však
pravdu tú nocou i dňom!
Zbor: Skrze mňa žehnaj, skrze mňa žehnaj!
Cez život môj Teba nech zrieť.
Skrze mňa žehnaj, prosím Ťa, dnes,
skrze mňa požehnaj niekoho dnes.


3. Ako si prijal, tak dávaj ty tiež,
jak Pán ťa ľúbil, tak ľúb!
Pomáhaj slabým, nech vidia, že máš
poslanie pravdy, nie blud.
Zbor: Skrze mňa žehnaj, skrze mňa žehnaj!
Cez život môj Teba nech zrieť.
Skrze mňa žehnaj, prosím Ťa, dnes,
skrze mňa požehnaj niekoho dnes.





Нема коментара:

Постави коментар