Len jednu vetu, ó, drahí čujte


176. LEN JEDNU VETU

1. Len jednu vetu, ó, drahí čujte,
Boh sám ňou žehnať chce nás.
Za mnou ju vravte, ďalej zvestujte:
„Ježiš ma spasí teraz!“
Zbor: (: Ježiš ma spasí teraz! :)
Ó, Ježiš spasí ma v každý čas;
Ježiš ma spasí teraz!

2. Bárs šarlát hriechu a previnenia
skalil vám svedomie zas,
ó, vravte s vierou a bez trápenia:
„Ježiš ma spasí teraz!“
Zbor: (: Ježiš ma spasí teraz! :)
Ó, Ježiš spasí ma v každý čas;
Ježiš ma spasí teraz!


3. A keď svet skúša, až srdce klesá,
satan k zlu nútiť chce vás,
len vravte smelo a nebojte sa:
„Ježiš ma spasí teraz!“
Zbor: (: Ježiš ma spasí teraz! :)
Ó, Ježiš spasí ma v každý čas;
Ježiš ma spasí teraz!


4. Keď v biede skanie vám slza mnohá,
bolesť ston vyrve neraz,
volajte s pohľadom hor‘ na Boha:
„Ježiš ma spasí teraz!“
Zbor: (: Ježiš ma spasí teraz! :)
Ó, Ježiš spasí ma v každý čas;
Ježiš ma spasí teraz!


5. Až príde údolie smrti tmavé,
plesajte vrelo v ten čas:
„Už je len pár krokov k nebies sláve:
Ježiš ma spasí teraz!“
Zbor: (: Ježiš ma spasí teraz! :)
Ó, Ježiš spasí ma v každý čas;
Ježiš ma spasí teraz!





Нема коментара:

Постави коментар