Keď všetko opustí ťa


252. KEĎ VŠETKO OPUSTÍ

1. Keď všetko opustí Ťa,
ja verným chcem Ti byť;
nech nevyhasne celkom na svete vďaky svit.
Za mňa si trpel bolesť,
za mňa smrť zniesols‘ sám.
Ó, s radosťou Ti za to na veky srdce dám.

2. Ach, často horko plačem,
že Tys‘ tak musel mrieť,
a mnohý z Tvojich na to zabúda, ľúbi svet.
Ty, láskou premožený
tak mnohos‘ vykonal,
a čo máš za odmenu? Nelásku, nevďak, žiaľ!

3. Ty, dosiaľ plný lásky,
každému pomáhaš,
a osteň zabudnutia vernosťou premáhaš.
Na koniec verná láska
predsa len zvíťazí,
zahreje srdcia, cestu do nich si prerazí.

4. Ja som ťa prijal, Jezu;
ja na vždy chcem byť Tvoj!
Ó, drž ma pevno v rukách, nepusti, Pane môj.
I bratia moji vzhliadnu
k nebesiam v túžbe raz,
a plní lásky svätej padnú Ti k nohám zas.

Нема коментара:

Постави коментар