Jezu, spása duše mojej


366. JEZU, SPÁSA

1. Jezu, spása duše mojej,
k ňadrám svätým priviň ma,
keď zdutých vôd prúdy hučia
a srdce zastiera tma.
Zbor: Dobre je Ti dôverovať!
Ó, ja chcem vždy Tvojím byť,
večne v nebi chcem Ťa vidieť,
tu i tam len s Tebou žiť.

2. Skry ma v búrkach žitia ťažkých,
kým svoj nedostihnem cieľ.
V bezpečný ma uveď prístav,
s Tebou večný praj mi diel.
Zbor: Dobre je Ti dôverovať!
Ó, ja chcem vždy Tvojím byť,
večne v nebi chcem Ťa vidieť,
tu i tam len s Tebou žiť.


3. Iného úkrytu nemám,
v Tebe nádej skladám len.
Neopusť má, ó neopusť;
zdvihni, rozplaš smutný tieň.
Zbor: Dobre je Ti dôverovať!
Ó, ja chcem vždy Tvojím byť,
večne v nebi chcem Ťa vidieť,
tu i tam len s Tebou žiť.

4. Zacloň štítom krídel Svojich
bezobranné dieťa sám.
Zlému nedaj ma postrašiť,
veď len v Teba vieru mám.
Zbor: Dobre je Ti dôverovať!
Ó, ja chcem vždy Tvojím byť,
večne v nebi chcem Ťa vidieť,
tu i tam len s Tebou žiť.


5. Milosť, plné odpustenie
v Tebe sú, ó, Jezu môj!
Ach, tak uzdrav dušu, srdce,
očisť a vnes v domov svoj.
Zbor: Dobre je Ti dôverovať!
Ó, ja chcem vždy Tvojím byť,
večne v nebi chcem Ťa vidieť,
tu i tam len s Tebou žiť.




Нема коментара:

Постави коментар