Ježiš žije, s ním i ja


108. JEŽIŠ ŽIJE, S NÍM I JA

1. Ježiš žije, s Ním i ja,
ó, smrť, kde tvoj osteň strachu?
Ježiš žije, z mŕtvych vstal,
vzkriesi aj mňa z hrobu prachu.
On mi svetlo, nádej dá,
milosťou ma požehná!

2. Ježiš žije, všetku moc
nad svetom Mu Otec zveril.
Jeho obeť, víťazstvo
zvestuje mi, by som veril!
Sľuby svoje splní Pán,
spečatil to smrťou sám!

3. Ježiš žije, Jemu chcem
dôverovať v žití stále,
On mi vždycky pomôže
preniesť starosti aj žiale.
Dobrý pastier ovce zná,
v pravý čas im pomoc dá.

4. Ježiš žije, istý som,
darmo pochybnosť ma mučí,
nijaká moc ani smrť
od Neho ma neodlúči.
V Ježišovi silu mám,
ruku v boji podá sám!

5. Ježiš žije, nádej mám,
On je do života bránou.
Nebojím sa, vedie ma
úzkou cestou požehnanou.
Uzriem Jeho svätú tvár,
Božej slávy večnú žiar!



Нема коментара:

Постави коментар