Ježiš pred Pilátom


95. JEŽIŠ PRED PILÁTOM

1. Ježiš pred Pilátom stojí tam,
zradený, bez bratov, sám a sám.
Otázka zaznieva stadiaľ k nám:
„Čo spraviť mám s Ježišom?“
Zbor: Čo spravíš ty s Ježišom?
Odpovedz sebe sám.
Príde čas, musíš sa pýtať:
„Čo spraví so mnou Pán?“

2. Na súde ešte vždy Ježiš dlie.
Chceš Jemu verný byť, lebo nie?
Pýta sa vlastné ťa svedomie:
„Čo spraviť mám s Ježišom?“
Zbor: Čo spravíš ty s Ježišom?
Odpovedz sebe sám.
Príde čas, musíš sa pýtať:
„Čo spraví so mnou Pán?“


3. Vyhneš sa? Pilát tak učinil.
Zvolíš Ho za to, že vykúpil?
Márne bys‘ otázku umŕtvil:
„Čo spravíš ty s Ježišom?“
Zbor: Čo spravíš ty s Ježišom?
Odpovedz sebe sám.
Príde čas, musíš sa pýtať:
„Čo spraví so mnou Pán?“


4. Chceš vyznať, že Ježiš tvoj je Pán?
Alebo zaprieť a zostať sám?
Sväte a vážne znie znova k nám:
„Čo spravíš ty s Ježišom?“
Zbor: Čo spravíš ty s Ježišom?
Odpovedz sebe sám.
Príde čas, musíš sa pýtať:
„Čo spraví so mnou Pán?“


5. Jezu, ja srdce Ti oddávam;
tak, jak som, za Tebou pospiecham.
Len v Tebe život i všetko mám;
Ty si môj Kráľ, môj Ježiš.
Zbor: Čo spravíš ty s Ježišom?
odpovedz sebe sám!
Príde čas, musíš sa pýtať:
„Čo spraví so mnou Pán?“



Нема коментара:

Постави коментар