Jak môj Boh chce so mnou


399. JAK MÔJ BOH CHCE

1. Jak môj Boh chce so mnou, tak nech sa stane,
je verný v sľuboch, ja spolieham na ne.
V šťastí i v nešťastív žiali, v radosti
blízko je s pomocou, On nikdy neopustí.
(: Oj, neopustím, neopustím ťa.
Pán privoláva ľúbezne: Ó, ja ťa neopustím! :)

2. Ja zdvíham k Tebe len srdce si aj oči,
a skôr než noha mi v ďalšiu púť kročí:
ó, tu i tam, všade, pri každom kroku
prosím, stojže mi verne, vždycky po mojom boku!
(: Po Tvojom boku, vždy verne stojím,
Pán privoláva ľúbezne: Ó, ja ťa neopustím! :)

3. Kladiem cele sa len do Tvojej moci,
svetlom Ty svieťže mi do súžby noci;
a keď sa milosti Tvojej tak ľúbi
vyplňže otcovské, mne zanechané sľuby!
(: Všetko vyplním, čo som prisľúbil,
Pán privoláva ľúbezne: Ó, ja ťa neopustím! :)



Нема коментара:

Постави коментар