Ja som už len Tvojím


268. JA SOM UŽ LEN TVOJÍM

1. Ja som už len Tvojím,
ó, Jezu, na večnosť,
však so stavom svojím,
natrápil som sa dosť.
Zbor: Tvojím som a chcem vždy byť,
len pre Teba ja chcem žiť.
V ňadrách Tvojich milostných
mám svoj úkryt!

2. Ja som už len Tvojím,
vyznávam to smele!
Božská Tvoja láska
premohla ma cele!
Zbor: Tvojím som a chcem vždy byť,
len pre Teba ja chcem žiť.
V ňadrách Tvojich milostných
mám svoj úkryt!


3. Ja som už len Tvojím,
ó, dobrý Pastieru!
Tvoju ku mne vernosť
vážim si nadmieru!
Zbor: Tvojím som a chcem vždy byť,
len pre Teba ja chcem žiť.
V ňadrách Tvojich milostných
mám svoj úkryt!


4. Ja som už len Tvojím,
žriedlo večnej spásy,
chcem plniť ochotne
vždy Tvoje rozkazy!
Zbor: Tvojím som a chcem vždy byť,
len pre Teba ja chcem žiť.
V ňadrách Tvojich milostných
mám svoj úkryt!


5. Ja som už len Tvojim,
ó, ozdoba neba!
Veď, kde by som našiel
krajšieho nad Teba?
Zbor: Tvojím som a chcem vždy byť,
len pre Teba ja chcem žiť.
V ňadrách Tvojich milostných
mám svoj úkryt!


Нема коментара:

Постави коментар