Ja nie, Boh môže, znám


373. JA NIE, BOH MÔŽE

1. Ja nie, Boh môže, znám, zachrániť, oslobodiť,
srdce obtiažené obnoviť ťarchu zhodiť.
Nehľadím na seba, ku Kristu pozerám,
(: a vravím dôverne: „Ja nie, Boh môže, znám!“ :)

2. Ja nie, Boh môže, znám, udržať, siliť, povzniesť;
umdlené kolená utužiť, radosť priniesť.
Na Neho svoju tiaž i putá ukladám,
(: je mi to primnoho; ja nie, Boh môže, znám. :)

3. Ja nie, Boh môže, znám, mňa svetom týmto previesť,
pre Svoju vyučiť službu, deň za dňom preniesť.
Keď zmizne zmužilosť, keď sily viac nemám,
(: Jeho sa chytím rúk! Ja nie, Boh môže, znám! :)

4. Ja nie, Boh môže, znám. pripodobniť ma k Sebe,
odtrhnúť od zeme srdce a povzniesť v nebe.
Duch Jeho začal už dielo to vo mne sám;
(: On ho i dokoná, ja nie, Boh môže, znám! :)

5. Ja nie, Boh môže, znám! Ó, slovo preradostné!
Útecha v súžení, nebeské svetlo skvostné!
Ach, jasám veselo, že zvíťazil On sám;
(: že s chválou zvolať smiem: „ Ja nie, Boh môže, znám!“ :)

Нема коментара:

Постави коментар