Hlboko, ó, Pane, klaniam sa Ti


290. HLBOKO, Ó PANE

1. Hlboko, ó Pane, klaniam sa Ti;
Si veleslávny a prebohatý.
Daruj mi múdrosti, Tvojej sily,
životu potrebnú v každej chvíli.
Zbor: Hlbšie ma uveď, Pane, v seba,
bych sa stratil, videl len Teba.!
A pri nohách Tvojich vždy rád sedel,
žes‘ Ty môj život, vyznal, vedel.

2. Bližšie ma, ó Pane, priviň k Sebe,
zmy hriech, bych viac podobal sa Tebe.
Nie som síce hodný tej milosti,
verím, že mi to činíš z radosti.
Zbor: Hlbšie ma uveď, Pane, v seba,
bych sa stratil, videl len Teba.!
A pri nohách Tvojich vždy rád sedel,
žes‘ Ty môj život, vyznal, vedel.


3. Ó, veď ma, Pane, vždy v pokore tam,
kde si Ty, v sláve k nebies výšinám.
S radosťou nech znášam súženia kríž,
viem, že ma skoro vezmeš v svoju ríš.
Zbor: Hlbšie ma uveď, Pane, v seba,
bych sa stratil, videl len Teba.!
A pri nohách Tvojich vždy rád sedel,
žes‘ Ty môj život, vyznal, vedel.



Нема коментара:

Постави коментар