Chcem o Ježišovi ja spievať


15. CHCEM O JEŽIŠOVI

1. Chcem o Ježišovi ja spievať,
o Jeho láske, vernosti,
a moci veľkej Jeho krvi,
ktorá ma z hriechov vyprostí.
Zbor: No, spievaj, spievaj o Ježišovi,
o Jeho láske k hriešnikom,
o Jeho krvi a spasení,
ktoré spočíva cele v Ňom!

2. Chcem Ježišovi ja česť vzdávať
za Jeho milosť preveľkú,
ktorú raz získal smrťou Svojou
i mne, veľkému hriešniku.
Zbor: No, spievaj, spievaj o Ježišovi,
o Jeho láske k hriešnikom,
o Jeho krvi a spasení,
ktoré spočíva cele v Ňom!


3. Chcem o Ježišovi rozprávať
a Jeho slová zvestovať,
o vode živej, z ktorej môže
duša si hojne načerpať.
Zbor: No, spievaj, spievaj o Ježišovi,
o Jeho láske k hriešnikom,
o Jeho krvi a spasení,
ktoré spočíva cele v Ňom!


4. Chcem Ježiša ja vzývať, ľúbiť
a Jemu verným vždy zostať,
a pred trónom raz Jeho svätým
novú Mu pieseň zaspievať.
Zbor: No, spievaj, spievaj o Ježišovi,
o Jeho láske k hriešnikom,
o Jeho krvi a spasení,
ktoré spočíva cele v Ňom!



Нема коментара:

Постави коментар