Blíži sa deň leskom zlatým


127. BLÍŽI SA DEŇ

1. Blíži sa deň leskom zlatým
a Pán volá hlasom svätým:
„Bdej a čakaj v každom čase!
Prídem „skoro zase!“
Zbor: A ja v tej preslávnej chvíli,
s všetkými čo zvíťazili,
sláviť budem večne, hojne,
meno predôstojné.

2. Bárs to milióny duší
teraz ani len netuší,
že zaskvie sa nad obzorom
a zaznie tam zborom.
Zbor: A ja v tej preslávnej chvíli,
s všetkými čo zvíťazili,
sláviť budem večne, hojne,
meno predôstojné.


3. Oj, víťazná hymna, pieseň,
bo zmizne strasť, žiaľ a tieseň.
Potom večná láska neba
dá mi vidieť seba.
Zbor: A ja v tej preslávnej chvíli,
s všetkými čo zvíťazili,
sláviť budem večne, hojne,
meno predôstojné.


4. Zmeníš telo ponížené
v slávne a neporušené.
Podobnýže budem Tebe?
Nad tým splesá nebe.
Zbor: A ja v tej preslávnej chvíli,
s všetkými čo zvíťazili,
sláviť budem večne, hojne,
meno predôstojné.




Нема коментара:

Постави коментар