Aké šťastie Ježiša mať


272. AKÉ ŠŤASTIE, JEŽIŠA MAŤ

1. Aké šťastie Ježiša mať
a s istotou smieť povedať:
Boh mi všetko s Ním daroval,
bych tu blaho, v nebi vlasť mal.
Zbor: Vlasti večná, vlasti moja,
sídlo blaha a pokoja!
Môj záujem to jediný,
do Tvojej skôr prísť tíšiny.

2. Zasnúbil si ma na večnosť,
a hľa, aká to blaženosť!
On ma nikdy neopustí,
chcem mu veriť a byť istý.
Zbor: Vlasti večná, vlasti moja,
sídlo blaha a pokoja!
Môj záujem to jediný,
do Tvojej skôr prísť tíšiny.


3. Tak úzko sa so mnou spojil,
nikto by nás nerozdvojil.
Preto duša plesá v slasti
a túži po nebies vlasti.
Zbor: Vlasti večná, vlasti moja,
sídlo blaha a pokoja!
Môj záujem to jediný,
do Tvojej skôr prísť tíšiny.


4. Diabol, ktorý raz otročil
v tom záujme, aby zničil;
vždy obchádza a sa zlostí,
nepraje mi tej milosti.
Zbor: Vlasti večná, vlasti moja,
sídlo blaha a pokoja!
Môj záujem to jediný,
do Tvojej skôr prísť tíšiny.


Нема коментара:

Постави коментар