Ach, či musím s prázdnou rukou


471. ACH, ČI MUSÍM

1. Ach, či musím s prázdnou rukou
pred Pána sa postaviť,
keď som zmrhal mnohé chvíle,
v ktorých mal som Jemu žiť?
Mnohé roky bez ovocia
ako planý strom som stál,
bojím sa, ó, Pane svätý,
srdce zviera úzkosť, žiaľ.

2. Ty si, Pane, v čase žatvy
s výzvou denne prichádzal,
mnohí pracovali pilne,
beda, ja som zaháľal!
Viem, že chvíle uplynulé
nikto viac už nevráti,
služobníkom užitočným
učiniť ma môžeš Ty!

3. Nechcem, Pane, s prázdnou rukou
čakať Tvojej slávy deň,
ešte dnes ma voláš k práci,
nechcem ďalej snívať sen.
Chcem byť pannou, ktorá v lampe
oleja má v hojnosti,
prosím, Pane, nech ma zdobí
čisté rúcho svätosti!

4. Pomôž Pane, s Tvojou hrivnou
užitočne šafáriť,
k Tebe priviesť hriešne duše,
na zemi Ťa osláviť!
V Tvojom dome miesto nájde
každý, kto Ti uverí!
Chcem raz s Tebou, Spasiteľu,
pri veľkej byť večeri!



Нема коментара:

Постави коментар